Wednesday, October 12, 2016

Cmc Markets Beleggers Tendense

CMC Markets: Beleggers tendense Online aandeleverhandeling lyk om terug ten gunste wees: belegger getalle is op die afgelope twaalf maande en tegnologie maak dit al hoe maklik vir beleggers om 'n ambag te plaas. CMC Markets het weereens bo CANSTAR & prima, navorsing is in die aanlyn aandeel handel platforms, die neem van die 2014 algemene toekenning vir Beste Waarde Australië in die aanlyn aandeleverhandeling wêreld vir die vierde jaar in 'n ry! CANSTAR het met Hoof van CMC Markets Aandelemakelary, Andrew Rogers, om sy siening oor die verandering van gewoontes en voorkeure van aanlyn handelaars in Australië. V: Met die markaandeel plaas gesonde opbrengste oor die afgelope 12 maande, het jy 'n toename in frekwensie en volume van ambagte onlangs opgemerk? Absoluut, sien ons handel frekwensie neem jaarliks ​​toe onder ons aanlyn beleggers. As ons kyk na die Top 10 mees verhandelde aandele deur waarde tussen die tydperke 12 April 13 April en 13 April 14 April ons & prima; vyf eintlik gesien hoe 'n toename van 22% in die aantal bestellings. Nie verrassend nie, positiewe beleggersopbrengste is 'n belangrike faktor wat handel frekwensie dryf. Dis interessant dat wanneer ons van naderby gekyk na handel frekwensie onder die top tien aandele verhandel was dit duidelik dit wasn & prima; t net 'n geval van meer kliënte te koop of verkoop van hierdie aandele. Daar was duidelik uitgang en re-entry strategieë in dieselfde aandele deur dieselfde kliënte oor die tydperk wat die huidige tendens in die rigting meer aktiewe beleggingstrategieë. Q: Die wyse waarop beleggers handel is besig om in lyn met tegnologiese vooruitgang. Watter neigings is jy sien in daardie gebied? As 'n globale kleinhandel-handel firma kry ons kragtige insig in die gereedskap en funksies wat beleggers en handelaars eis van hul verhandelingsplatform / verskaffer. Ons ontwikkeling is in die huis gedoen word deur 'n toegewyde span van sagteware-ingenieurs, die versekering van die platform ontwikkel voor die mark met vars inhoud, navorsing gereedskap, handel wenke, belasting portefeulje verslagdoening en real-time verbinding aan talle banke (marge leners en CMA verskaffers ) en derde partye. Die aanvaarding van mobiele toestelle vir beide handel en navorsing is ongelooflik. In die maand van Maart ons kliënte (globaal) geplaas meer as 1 miljoen ambagte via mobiele toestelle (Android, iPhone, iPad) 'n duidelike bewys van die vordering wat gemaak is in mobiele tegnologie. Met die volgehoue ​​bevordering van mobiele hardeware, tesame met 'n vraag kliënt vir 'n meer gesofistikeerde gebruikers ervaring. Ons sien baie ontwikkeling op HTML5, wat een platform ervaring oor verskeie toestelle toelaat. Terwyl ek eerste kan &; t sê te veel oor wat ons is besig om op, ons glo HTML5 sal ons in staat stel om verder te stoot die grense van wat & prima; moontlik is in die kleinhandel handel. Inderdaad, kan ek bevestig 'n aantal projekte is goed op dreef om ons posisie stol as 'n innoveerder en leier in die bedryf en meer belangrik te gee ons kliënte die gereedskap funksies wat hulle nodig het om suksesvol te wees in die opwekking van rykdom uit beleggingsaktiwiteite. V: Van jou ervaring, wat is 'n paar van die belangrikste byvoeging eienskappe wat beleggers waardeer? Soos platform verskaffer en makelaar sien ons dit as ons verantwoordelikheid om die gereedskap en funksies om te belê vereenvoudig voorsien. Kliënt terugvoer en bedryf opnames het ons 'n aanduiding gegee oor die mees gesogte eienskappe: I. Stock Filters Screening gereedskap (wat gebaseer is op beginsels, risiko vlak, relatiewe prestasie, sentiment, prys potensiaal) Beleggers is steeds tyd armes, maar die gesig gestaar met 'n oor-las van inligting (sosiale media, nuus webtuistes, televisie, blogs en makelaar navorsing gestuur van vriende en familie). Ons het onlangs 'n nuwe funksie van theScreener, 'n unieke-ster gegradeerde stelsel wat baie maklik is om nog 'n kragtige perfekte gebruik vir bekragtiging van aanvanklike belegging besluite, of bekragtiging van die bestanddele van 'n bestaande portefeulje. II. Gevorderde belasting en portefeulje verslagdoening gereedskap Gevorderde verslaggewing gereedskap, buite standaard jaareinde opsomming verslae is veral nuttig en kan red beleggers duisende dollars wanneer dit kom by die berekening van KWB-aanspreeklikheid, sowel as die vermindering van die admin rondom belasting tyd. CMC Markets & prima; integrasie met Sharesight rekords outomaties ambagte, dividende en korporatiewe optrede. Dit kan selfs beleggers om die metode beskikking van verskillende pakkies van dieselfde sekuriteit deur-uit die jaar sowel as toegang nege tipes verslae, soos Performance, belasbare inkomste Kapitaalwinsbelasting (gerealiseerde en ongerealiseerde), en toekomstige inkomste te oorweeg. III. Tegniese ontleding / opvoedkundige inhoud / voorraad wenke / insigte Terwyl die kartering van die CMC platform was onlangs ingedeel No 1 in 'n bedryf opname, glo ons die bar kan verder verhoog word met die bevordering van web tegnologie. Maar nie alle beleggers het die tyd of lus om hulself op te voed oor die verskillende studies, overlays en voorraad tipes waaruit tegniese ontleding. Om hierdie rede ons platform is geïntegreer met 'n voer van 'n onafhanklike ondersoek huis Trading Central wat bied daaglikse insigte (seine en patrone) op ASX aandele. Daarbenewens het ons in-huis opleiding span, publiseer daaglikse handel insigte via hul blog. Hierdie inligting word dan onmiddellik beskikbaar op die platform en selfs uitgelig op die voorraadvlak in die beleggers dophoulys / portefeulje. IV. Streaming Data en platform spoed en betroubaarheid Vir die meer aktiewe handelaar, ons het die opsie van stroom data sodat kliënte om markpryse reële tyd en diepte te kan sien. Dit is 'n baie gewilde funksie met baie handelaars direk uit die diepte skerm plaas van bestellings. Benewens spoed, betroubaarheid van die platform is absoluut noodsaaklik. Op CMC is ons hardeware onlangs verfris en is nou mede-geleë langs ASX & prima; s handel pas funksie in die Australiese Likiditeit Centre, 'n state of the art fasiliteit. Benewens hierdie die platform is & prima; ten volle oortollige & prima; wat beteken dat in die onwaarskynlike geval het ons probleme kan ons 'n skakelaar te knip en te bedryf uit ons rampherstelfasiliteit verseker daar is 'n minimale ontwrigting van ons diens. V. Kliëntediens en 'n wal telefoon hantering span Die beste platform funksies en prys punt beteken niks as die diens is sub-standaard. Vandaar, die hoeksteen van ons platform is 'n hoogs opgeleide en toegewyde kliëntediens en selfoon tussenhandel span al gebaseer Sydney. Bedryf opnames gereeld rang CMC as die aanbied van die beste telefoon diens in die bedryf. I. platform gemak van gebruik So maklik misgekyk, maar van kritieke belang vir die meerderheid van die beleggers.


No comments:

Post a Comment