Sunday, October 23, 2016

Euro Daily Trader System Review

Euro Daily Trader System Review Love Trading Koop / Verkoop Arrow seine? Probeer hierdie! Ek wou hierdie Euro Daily Trader hersiening van die dag af het ek gevra is om die handel stelsel terug in die begin van September hersiening deur theforexclub. eu skryf. So gou as ek lees die produk kort ek het geweet dit was die soort stelsel wat ek dink die meeste handelaars oor voorkoms as gevolg van die gebrek aan sexy aanwysers en die gebrek aan 'n belofte aan jou 'n miljoenêr oornag maak. Dit val ook 'n 'n koord met my te danke aan my Hooya Bands wat resoneer met hierdie stelsel wat jy sal verstaan ​​hoekom moet hierdie handel stelsel te probeer. Dit is wat theforexclub. eu sê oor hul stelsel: - "Euro Daily Trader is 'n ten volle outomatiese handel stelsel wat een handel elke dag gaan teen 'n vasgestelde tyd wat niks met Londen of New York opening. Die stelsel is voorsien van 'n ten volle outomatiese deskundige adviseur (EA) wat gelaai op jou MT4 platform en sal die handel te doen vir jou. Nie net sal dit die handel oop te maak, outomaties die opstel stop verlies en neem wins waardes, die EA sal ook outomaties jou stop verlies aan 'n gelykbreekpunt wanneer 'n wins teiken bereik en toe te maak uit die handel keer óf die pre-set "te neem wins "of" stop verlies "teiken bereik. Die EA kan selfs die regte grootte Lot bereken vir jou as jy wil. " Dit is beslis die moeite werd daarop te wys in hierdie stadium dat terwyl hierdie stelsel is 'n MT4 handel stelsel is daar niks met die hand te voorkom jy handel dit via jou eie spreadbetting platform of forex makelaar, of selfs die programmering van die stelsel vir jou NinjaTrader platform. Ook, selfs al is dit gebruik en Expert adviseur Ek sou nie daarvan hou nie te wees wat verband hou met Eas dat net lukraak toe te voeg tot die verlies van ambagte en kopvel dekades van ambagte in 'n dag. Dit is heeltemal anders. 'N paar eenvoudige feite oor die stelsel (wat ek weg kan gee) 1) Dit handel dryf nie meer as een keer 'n dag 2) Dit plaas vaste stop en winste teikens op inskrywing 3) Tops nooit verhoog 4) Dit het 'n positiewe risiko om verhouding te beloon 5) Dit handel oor 'n spesifieke Forex paar en op 'n spesifieke tyd van die dag Wat belangrik is bied die verkoper hierdie waarborg "Ons bied 'n 60 dae waarborg aan alle kopers, wat moet jy vind Euro Daily Trader versuim om jou koopprys terug te keer binne 60 dae by net £ 2 ($ 3) per pit gebruik op die stelsel sal die Forex Club gelukkig wees om terug te betaal jou koopprys." Terwyl ek nie natuurlik getoets hierdie waarborg niks het tot dusver my gelei om te glo wat jy wil dit nodig of moet jy hulle sou nie eer nie. Wat kry jy? Jy kry al die nodige lêers inluding die EA, MT4 aanwyser, baie sakrekenaar, en 'n 50 + bladsy handleiding. Die handleiding is baie duidelik en verduidelik die stelsel, hoe om die EA en aanwysers te installeer, hoe jy jou risiko deur die lot grootte parameters kan aanpas. Daar is ook 'n uitgebreide gedeelte Probleme oplos en ek is seker dat enige verdere vrae sal beantwoord word deur e-pos moet jy ekstra hulp met die opstel van dinge nodig het. Werk dit? Ek is seker dit is die gedeelte wat die meeste van julle oorgeslaan reguitlyn tot wat is mooi genoeg soos uiteindelik almal wil weet of hierdie stelsel hulle geld nie sal maak of. In die eerste plek moet ek daarop dat die EA geopen en gesluit ambagte soos verwag en hoewel ek net dit getoets op 'n demo rekening (Broco platform) Ek didnt enige probleme ondervind met dit. Nadat kyk na die stelsel vir 'n maand en verhandel dit ook op Interaktiewe Brokers (met die hand) keer om seker te maak dat jy dit kan handel met die hand Ek glo die stelsel werk nie. Om die waarheid te wil ek so ver gaan as om te sê dit is 'n ideale manier om handel te dryf as jy 'n onafhanklike dag handelaar. Ek het voor verhandel stelsels soos hierdie en hulle het gewoonlik my bes verdien tydperke nie. Terwyl ek wil nie hê enigiemand te wees onder enige illusies as hierdie stelsel nie vir ewig kan werk en kan waarskynlik gaan om tydperke van gelykbreek die positiewe risiko te beloon verhouding kan jy 'n paar ruimte wat ander stelsels te doen nie. Die resultate van die theforexclub. eu webwerf is 'n kombinasie van terug getoets resultate en stuur getoets resultate en ek kan bevestig dat die ambagte en resultate van die afgelope maand wedstryd wat ek gesien het tydens my toetstydperk. Jy kan al die winste en verliese van die afgelope paar maande daar te sien. Die enigste ding wat ek kan dink 'n paar nie hou oor hierdie stelsel is die feit dat jy kan eindig 'n wins in 'n maand wat jy in 3 reguit wen ambagte kon gemaak het (as 'n voorbeeld). Maar dit is wat die stelsel werk. As jy nie eens ambagte en / of verliese hou breek dan hierdie stelsel nie handel dryf. Verder as jy nie in staat is om die handel 'n stelsel sonder om te speel met dit of probeer om met die hand ambagte dan weer kies, hierdie stelsel is nie vir jou. Die hele punt van stelsels soos hierdie is wat jy nodig het om elke handel te neem. Die keuse van ambagte sal die uitslag van die stelsel te bewerkstellig. Alles in ag al hierdie dinge is waarskynlik die beste, maar ook die mees eenvoudige stelsel Ek het 'n oorsig op hierdie site en dit is die tipe stelsel Ek sal handel. Die koste van die stelsel (afhangende van watter aankoop opsie wat jy kies) is ongeveer £ 99 wat ek dink billik vir hierdie tipe stelsel en op gelyke voet met ander stelsels op die mark waarvan gevaarlikste is om jou bankbalans. Is daar enige probleme met dit? Ek dink so lank as wat jy die behoefte om elke handel te neem, die feit dat geen stelsel werk vir ewig en ook om te verstaan ​​dat as jy 'n EA om oop en toe jou ambagte jy onderworpe aan jou MT4 platfrom korrek werk is, jou rekenaar te verstaan korrek werk en jou internet korrek werk, behoort nie jy enige verrassings met die Euro Daily Trader vind. Ek dink beslis hierdie stelsel is 'n blik op die moeite werd en dink dit bied iets wat ontbreek in die forex stelsel mark op die oomblik. Disclaimer: Ek wil dit bekend te GTS is nie betaal vir hierdie oorsig en as die datum wanneer die publikasie nie 'n filiaal van die stelsel verskaffer en sal hier staat moet dit in die toekoms verander. Bespreek asseblief hierdie stelsel in ons forum as meer gedetailleerde antwoorde kan gegee word as 'n kommentaar blokkie.


No comments:

Post a Comment